niedziela, 14 grudnia 2008

scar tissue

biografia Kiedisa - świetnie napisana, napakowana, przeładowana wręcz. życia starczyłoby dla kilkunastu ludzi... to tak tylko na przegryzkę bo głównym daniem Pamuk.


wigilia będzie u mnie. wczoraj ulepiłam gdzieś ze 150 uszek i 100 pierogów. gotową mam też już kapustę z grzybami. czekają grzeczne w zamrażalce na swój dzień. mniam. produktem z odrzutu - kapuśniak. mniam mniam.

im bardziej chodzisz do lekarza tym bardziej chory jesteś. porftel wprost proporcjonalnie się opróżnia. fak. zaś fora internetowe powodują jeszcze więcej szkód. fak fak.

to tyle. bo cię zjedzą motyle.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

niezłe osiągnięcie te setki ;)
a lekarz i fora mnie zmartwiły mam nadzieję że nic poważnego ?
vela

Anonimowy pisze...

dlatego nie czytam nigdy.

bere pisze...

co Ty za fora czytujesz?
nie czytaj, powodują panikę.
(przynajmniej u mnie - powodują)

beladonna pisze...

poważnego - zależy jak na to popatrzeć. jest to problem dermatologiczny i na pewno na to nie umrę. natomiast fora powodują panikę.
brrr.
jutro idę do Bonifratrów